23:45

Idag så försov jag mig men gick med Bella till skolan de har fan vart roligt idag i skolan.. Men dagen var fan fett lång och jobbig.. Men vi hade endå kul hade typ inga lektioner sen är de ju fredag i morgon och bara två veckor kvar till jul lov de är fan fett skönt.. Efter skolan så gick jag hem då mötte jag Robin på gården och han skulle upp till mig så gick upp med honom.. Sen så gjorde jag inte så mycket idag vi gick upp till Jeppe och vi har möblerat om sen satt jag vid datorn en stund.. Vi gick ner till mig efter de gick vi till pizzan och kiosken och handla och sen gick vi upp till Jeppe och så kolla vi smygtitten på Andra avenyn bäst pogramet asså går inte sluta titta på vet inte vad jag ska göra när de tar slut.. Men sen kolla jag på Hsbib den är också ganska bra älskar svenska filmer.. Sen så har jag bara suttit och kolla runt på datorn.. Ska snart sova..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0