...

Asså att folk ska vara så jävla patetiska och bara snacka skit hela tiden.. Asså levde fan de bästa livet i alby när jag bodde där..Jag vill fan tacka alla mina vänner jag hade där ni ställde alltid upp för mig och var där när jag behövde de och fan öppna ni inte era käfft som de bara kom skit i från ni kom med bra saker om ni öppna eran käfft... asså den här skit staden är fan inget att leva i är så jävla trött på allt nu.. Jag vet mycket väl själv att jag är en bra människa och jag vet vad jag tycker om mig själv jag skriver inte de här för att jag har dåligt självförtoende eller för att jag vill att folk ska tycka synd om mig.. Jag säger allt de här för folk ska fatta att dem inte ska lägga sig i andras liv så jävla mycket hela jävla tiden.. Asså efter ett tag märker man fan hur jävla falska människor kan vara.. Finns så mycket man mår dåligt över men man håller de gör sig själv och bara försöker leva vidare.. De är så jobbigt när folk kommer och klgar hela tiden på hur dåligt dem mår över saker så står man där och lyssnar sen så när man har något och prata om så vem är där och lyssnar då?! Jo, juste ingen! Asså jag är så jävla trött nu skulle man ha allting perfekt så skulle de endå skita sig för att de är för bra.. De lättaste sättet när man behöver prata med någon de är att att skriva allt man behöver säga istället.. de har hänta så mcyket skit som jag inte orkar med för att personer jag lita på till fullt har jag fått veta nu vilka idioter dem är de är sjukt.. dem som står en närmast de är dem som är dem man inte kan lita på.. personer man behöver dem fattar ju inte de att dem är till hjälp istället skiter dem bara i .. Vart finns du när man behöver dig du var alltid där och när jag behövde prata om något lyssna du alltid på mig och så gjorde vi något kul varje gång så jag slapp tänka på allting jävla dåligt som hände asså de är fan sjukt som fan.. Och att man förlorar dem som står när är fan inte lätt.. Ni som ens bryr sig kan ju visa de än att alltid bara lyssna och säga mm jaha och vad ni nu säger.. Mina vänner som är äkta vänner som ni säger fråga någon gång hur jag må! Eller så kan ni ju åt minstonde lyssna på mig och försöka förstå mig..

Det är svårt och gråta när man helst vill le..
Det är svårt och hata när man helst vill förlåta...

Bara dem riktiga vännerna kan se dem osynliga tårarna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0