14:43

Jag har inte kunna skrivit på ett tag för att jag inte haft så mycket tid till att sitta framför datorn.. Men jag har ju var med min fru Bella så vi har inte vart hemma så mycket... Men jag ska försöka börja skriva varje dag som jag gjorde förut.. Men de har inte hänt så mycket skaer men de har börja gå bättre i skolan nu och så.. Sen så i helgen gjorde jag inte så mycket än att jag var med Bella och Jeppe och snart är de helg igen de har gått hur fort som helst den här veckan.. Sen har de kommit snö också jag tycker att de är underbart när de kommer snö men tycker inte att de ska snöa när man är ute.. För när man är ute är de mycket skönare om de bara är snö på marken.. Jag har typ vart med Bella hela veckan men de har bara blivit såna problem för att vi har börja umgås.. Sen är de skit kul har snacka med Emilia igen som flytta till Finland de var fett länge sen jag snacka med henne men nu har jag fått börja snacka med henne igen och de känndes bra... I helgen kommer de väl inte hända så mycket men hoppas på att de blir något kul..

Bella asså du ska bara veta har inte haft så här bra kontakt med någon tjej etfer min barndomskompis svek mig.. Och efter de kunde jag inte lita på någon men nu har jag blivit så bra vän med dig så de känns som att vi måste hålla ihops tills vi dör allt vi snackar om allt vi gör går inte och beskriva hur de kan vara så kul.. Asså när vi är med varan kan vi ha skit kul fast de inte finns något som är roligt med de vi gör.. Asså jag vill inte skilja mig med min fru tycker de är jobbigt när de är saker som stör att vi inte kan vara så bra kompisar som vi är.. Men de finns saker som måste vara jobbiga ibland och försöker man inte ta sig igenom dem så kommer man aldirg klara sig.. Men du ska veta att jag älskar dig skit myxcket och hoppas att du gör de samma och att du inte tänker lämna mig... <3
 Älskar dig Bella.. <3


Jag har hitta en sida på nätet som är skit bra vad jag tycker.. Gratisbio.se asså du kan samla ihop poäng så att du kan få gratis biobiljetter eller så kan man också samla ihop poäng till pressentkort asså de är ass bra ju man behöver inte köpa något eller så man kan besöka sidor och få poäng och du kan också skriva om de i din blogg och få foäng för de.. Sen om man ska köpa något från internet så kan man gå igenom deras sida och du får du poäng för de när du endå ska handla.. Och de finns massor av tävlingar du kan göra och allt...

Men nu ska jag sluta skriva men jag kanske skriver mer senare,,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0