FREDAG... <3 Min fru BELLA <3

Under veckan har jag inte gjort så mycket.. Men jag har vart med min käre fru Bella ska vara med henne ikväll också de kommer säkert bli kul som vanligt...  Vi har vart i stan och så sen har vi vart med Jesse för han har flytta till SÖDERTÄLJE hahha så nu är de inte lika långt och åka för att träffa han och de är bra... Igår var jag så jävla trött så orka inte gå upp till skolan så jag Och Bella låg kvar och sov istället... Idag har de vart fett tråkigt i skolan typ RAST hela dagen de känns verkligen önödigt och vara där då... Men som tur var ju inte läraren där i alla fall... Hahah... Och just nu ska jag inte göra så mycket mer än att gå hem och ta ut tvätten och hänga upp de så de torkar... Sen ska jag nog äta något sen ska jag träffa min älskade fru bella.. Och så måste jag hem och fixa mig lite också... Fixa mina tutueringar igår så nu blev dem skit snygga så snart måste jag göra en i svanken jag är fan helt beroende av tatueringar just nu hahha... Nu sitter jag och dricker lite vi n med Bella och sen så innan var jag hemma och käka lite sen somna jag sen ringer Bella mig och stör i min skönhetssömn hahha... men sen gick jag ut och rökte med henne och Susanna sen så gick vi iväg en vet jag inte vad som händer mer än att jag ska umgås med Bella min käre fru men skriver mer när jag kommer hem...


Vad skulle jag göra utan dig asså? Kan inte tänka mig en dag utan dig nu asså jag har inte bra kontakt med tjejer de går inte att ha de.. Men att vi ens hatade varan i början de fattar jag inte... så mycket kul vi gjort tillsammans nu de fattar jag inte.. Men hoppas att jag inte förlorar dig för de skulle jag inte klara för jag har redan förlora en av mina vänner och hon har jag känt sen jag var liten vi var som samma kött och blod men inte nu längre.. Du fyller verkligen mina dagar... 
ÄSLAKR DIG


            Min ÄSLAKDE fru..                                                                      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0