Fredag..

Men igår var med Bella och vi gick och köpte cigg till henne och så fick jag ett paket av henne sen efter de gick hon hem först sen så kom hon ner till mig jag höll på med maten och efter de så käka jag som en JÄVLA TJOCKISSS som vanligt sen efter de drog vi ut och vi gick runt och sen gick vi förbi Petri sen drog vi och lämna pengar som hon var skyldig en polare sen hade vi inget och göra så vi drog hem så käka jag igen... . Sen kolla jag på tv och messa med Bella vi kan verkligen inte sluta snacka med varan... Sen så somna jag vid tre.. .

Idag så vakna jag fett sent så missa först lektionen så har vi bara haft två lektioner till men var endå tvungen och gå ditt.. Men sen har jag inte hunnit göra så mycket mer än att jag kom hem nyss och ska snart åka iväg och handla med min mor.. Sen senare ska jag kolla med Bella och Jennifer vad dem gör för jag kanske skulle vara med dem de får man se sen om dem gör något roligt.. Annnars hittar jag säkert på något kul.. hahha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0