13:47

Igår gjorde jag inte gjort så mycket Jeppe väkte mig halv två sen kolla jag på våra bästa år i tio minuter.. Sen så satt vi och kolla på oskyldigt dömd och de pogramet är ju skit bra hehe :) Sen så skulle Jeppe ha möte och vi hade bara en cigg kvar så vi gick iväg och skulle köpa sen så köpte vi godis också.. Och sen så ringde hon flera gånger så givk vi endå till Jeppe för att han kunde ha mötet.. Efter de när jag hade spela klart och dem var klara så gick jag och Jeppe ner till mig och käka sen fick jag tillbaka pengar för min sprit flaska.. Jag och Jeppe stod i trappen och vänta på Bella och rökte så länge sen kom hon så gick vi alla upp till Jeppe och fortsatte kolla på oskyldigt dömd klart så var de ju ett nytt avsnitt de är alltid lika kul och vara med min fru <3 Efter ett tag så skulle hon hem men jag och Jeppe gick till Isak och köpte choklad och dricka hehe man blir ju bara tjockare och tjockare när man äter så mycket godis och skit :) haha Efter de har vi bara suttit och kolla på tv och spela på datorn för de har vart piss väder och för de är så tråkigt...

Idag så vakna jag typ vid tolv så gick jag upp och tog en cigg som jag måste göra alltid på morgonen för annars blir jag skit sur på allt som går fel.. Så spela jag lite på datorn för jag vänta på att våra bästa år skulle börja... Jag har inte gjort så mycket idag men jag hoppas att allt går efter planerna idag.. Snart ska jag väll väka Jeppe så vi kan gå till mig så jag kan göra i ordning mig sen måste man knalla ner på stan i de här skit vädret för att kunna hämta pengar och så ska vi nog käka på stan också sen måste jag kolla efter en ny stav till min läpp för att de är för kort och den vill inte läka så måste gå till Down town och visa den.. sen ska jag väll köpa vin och tror jag ska träffa min fru senare om hon svarar eller så ligger hon väll och sover som hon brukar göra alltid lika trött :) Men men jag skriver mer sen när jag har tid.. Nu sitter jag och dricker lite vin med några polare... jag har vart på stan två gånger sen så har jag käka ute med Jeppe och handla lite.. Sen så möte jag Tobbes bror och lä'mna lite saker och sen gick jag och Bella till kiosken och handla lite sen vet jag inte vad som händer än mer än att jag ska sitta och dricka lite vin...
  Min ÄLSKADE lilebror <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0