20:14

I helgen blev de lite drcika i fredags satt jag bara hemma till jag och Jeppe gick till bolaget så när jag var där handla jag ganska mycket som bara var till mig.. Typ direkt när vi kom ut var jag tvugen och ta en cider var fett sugen hade inte druckit på ass länge.. Sen så försökte vi fixa dricka till Vanessa men snubben sa att vi skulle ta de på lördagen istället så de blev mest att jag drack själv och drack.. Men de gick lika bra sen kom Jocke hit också min bror var här i helgen också så man träffade honom en stund.. Sen på Lördagen hade jag fortfarande dricka kvar så jag drack då också men inte själv för jag och Jeppe och Jocke var hemma hos Patrik och Maria och dem drack lite också.. Igår gjorde man inte så mycket men träffa en gammal klass kompis som heter Robban de var ett tag sen man träffa honom.. Sen idag var de skit jobbigt och gå upp till skolan för jag inte vart där på typ en vecka och idag fick jag veta att jag hade 60% frånvaro och om jag inte är där varje dag så får jag inga pengar den här månaden och då blir jag galen så måste verkligen försöka gå till skolan nu.. sen när jag kom hem från skolan så laga jag mat sen har jag bara kolla på tv och kollar lite på datorn och spelat.. För jag är så jävla seg idag så jag inte orkar göra något...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0