Fredag...

Igår så gjorde jag inte så mycket.. Jocke kom till Södertälje så Maria och Jocke kom hem till Jeppe så drog vi alla hem till henne och fika sen var vi ute och åkte bil en stunde sen blev de så att vi skulle hämta den andra Jocke asså Jeppes bror för dem skulle åka fyrljuling så vi fick köra honom till Micke så dem kunde hämta den där.. Sen efter de så åkte Jocke med oss och Jeppe körde iväg med fyrljulingen och sen var vi där ute ett tag sen så åkte vi hem till Maria och vi tog en fika sen efter de så kolla vi på sveriges sämsta bilförare asså de är så jävla roligt och kolla på för att dem är ju så sämst på att köra så att de nästan är till gjort.. Efter de så körde vi hem Jocke och åkte till Jeppe och käka sen var vi ute och åke bil igen.. Efter de körde vi hem Maria så gick jag, Jeppe och Jocke där i från hem till Maria sen så satt vi här och kolla på Beck.. jag var inte i skolan heller för vi skulle ha någon fucking idrott dag..

Idag så vakna jag typ vid elva för jag var inte i skolan hade bara två lektioner så jag orka inte gå ditt.. Och sen så gjorde jag i ordning lite te till mig och Jeppe och Jocke sen så käka vi lite frukost efter de gick Jeppe och Jocke ut med hundarna så jag satt vi datorn och sen när dem kom hade dem vart och köpt cigg och de var tur för jag var så jävla röksugen... Sen skulle dem iväg med Maria och Patrik så jag stanna hemma pallr inte sitta i skogen så jag har bara suttit vid datorn men jag vet inte vad som händer senare och de är ju Fredag så man har ju inte brottom.. men de blir inte som föra helgen i alla fall... Riktigt flum bild från förra helgen :)
                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0