helvete...

Hahha i morse så försov jag mig så jag vakna vid tio och var skit sur på mig själv efter som jag fick och la mig igen efter jag hade stängt av klockan.. Sen efter de så fick jag fixa mig lite fort och ta på mig kläder fett jobbigt.. Men Bellakom ut och tog en cigg med mig så jag skippa och gå till Matte lektionen för de var ju inte så länge kvar på den.. så idag har jag bara haft engelska och no sen vart och pratat med syo om gymnasie skit och sånt.. och måste snacka med so läraren och kolla om jag kan plugga alla ämnen för om jag får G i allt så kommer jag ha 140pöäng så då borde jag kommma in på handle som jag vill.. Sen efter de så gick jag hem med Bella och när hon gick hem så fortsatte jag upp till jeppe och ingen var hemma så jag prata med Jeppe och gick ner till rast gården för han var där med hundarna så fick jag en cigg.. Sen gick vi upp till Jeppe och Maria hängde med så drack vi lite te och prata en stund sen gick hon hem.. .Sen nu sitter jag bara och kollar runt lite på datorn och får se vad som händer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0