Lördag..


Tjenare... tror de har blivit rätt nu att de är flera som kan läsa min blogg när de är web men undra om man då ska skriva i båda två jag har.. Men men idag har jag väl inte gjort så mycket än att jag vart med Bella, Jocke och Jeppe... Sen har vi suttit hos Jeppe och kolla på film sen har jag sattit mig vid datorn lite fort och kolla runt.. Igår var jag med Bella, Jocke och Jeppe vi var hemma hos Maria och Patrik och satt där sen skulle Patrik åka ner för att köpa godis så han körde oss hem samtidigt som tur var så slap vi gå hela vägen men igår hade jag ganska kul fast vi inte gjorde så mycket.. Sen så var jag på mötte i skolan med min mamma igår bara för jag inte har vart där.. Men jag plugga Matte igår så jag är snart klar med min bok undra vad man får göra efter de måste bara göra proven så är jag helt klar.. Sen så förra helgen var jag med Hannu hos Linda för vi passa Ninna och vi hade hur kul som hälst de som är synd nu är att vi har typ tjafsat så vi har inte träffats på några dagar och de tycker jag är tråk.. Asså sen har jag börja gå varje kväll vid åtta som är hur skönt som hälst för man sover bättre på kvällen också efter man kommit hem går typ en och en halv timme varje dag.. Men jag går med olika varje dag för alla orkar inte gå varje dag fast de inte ens är jobbigt kanske ska börja gå längre istället.. Men nu har jag väl inte så mycket mer och skriva om.. Men Jannie kommer på Onsdag då ska jag träffa henne och de ska bli kul.. och i morgon ska jag få träffa mina älsklingar Sanna och Kimi hoppas jag för de var länge sen jag träffa dem ska bli så jävla kul... Men ha de så bra allihop..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0