Måndag 18:41 Underbar dag <3

idag var jag inte i skolan för jag vakna inte i tid.. Så jag gick upp senare istället och snacka med Jannie och hon var i Södertälje.. Så jag fixa i ordning mig och så drog jag och mötte henne vid macken så JÄVLA skönt och träffa henne igen.. :D Sen tog vi en fika och sen följde hon med hem till Jeppe ¨så vi väckte Jeppe och Jocke så dem fick gå handla cigg sen så kolla hon och jag runt på datorn lite.. Sen satt vi och spela kort ett tag han inte träffa henne så länge men de är endå så underbart och träffa henne man saknar henne så mycket när man inte träffar henne ofta och inte pratar med varan.. Sen när hon drog så satt jag vid datorn en stund sen kom Jocke.H hit och jag laga mat så käka vi sen så drog dem iväg för att åka fyrhjuling så jag har haft de lungt och bara suttit vid datorn.. Och igår var vi bara hemma och tvätt och tog en fika hos Maria och Patrik och sen när vi kom hem baka jag muffins..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0