....

Har inte skrivit på länge för jag har inte tid och skriva hela tiden.. Men jag har börja gå varje kväll och träna lite hemma de är så jävla skönt.. sen när jag och Jeppe och Jocke var ute och gick här om dagen så spela vi fotboll så jävla skönt de var så jävla länge sen och nu har vi vart ute typ varje kväll och spela men de går ju inte så bra för mig så jag åker alltid it först så får jag stå och vänta tills Jocke har slagit ut Jeppe.. Idag var jag ute och gick med Vanessa först gick vi till Isak och handla dricka efter de så gick vi en sväng och jag ramla Fan tre gånger på vägen så jävla halt ute.. Sen när jag spela fotboll med Jocke och Jeppe så ramla jag också flera gånger när jag skulle sparka på bollen för de var så jävla halt på parkeringen... Jag var även på sko punkten och skulle lämna tillbacka mina skor för att dem har släppt i botten ännu en gång till och jag blir så JÄVLA sur för när jag kommer ditt och säger att jag lämna in dem flera gånger för att dem gått sönder då säger dem att jag får välja ett par andra skor för att jag inte hade kvitto första gången jag lämna in mina andra skor.. Men nu när jag och Jeppe får pengar så ska vi köpa ett par riktiga skor till mig och då kommer jag fan gå och kasta mina skor i ansiktet på dem som jobbar där.. Jag tog ett par skor bara och dem var ju inte skit snygga om man säger så men måste ju ha något och gå i tills man får mer pengar... jag fattar inte att dem inte ger pengarna tillbacka när dem gått sönder så många gånger... Men när jag, Jeppe och Jocke kom in så ville dem kolla på rederiet så jag spelar på datorn så länge och tänkte sova snart så jag kommer till skolan i morgon för jag har inte vart där på mer än en vecka så måste ju komma ditt så jag kan få mina betyg och så jag får pengar den här månaden också annars kan de ju bli jobbigt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0